דלג אל התוכן דלג אל תפריט עליון דלג אל תפריט ראשי
מבצעים
 
heart heart heart
 
מבצע ליום האישה

מארז פרלינים איכותיים

 
במתנה בכל קניה 
 
heart heart heart
heartheart
heart
 

משלוחי פרחים - לא רק פרחים

התחרות הרצינית בין חנויות מקומיות לרשתות ארציות ובין הרשתות לבין עצמן, גרמה לתחום משלוחי הפרחים לצמוח אל מעבר לוורד, הציפורן והליזיאנטוסים הלבנים.
 
זה לא שמשלוחי הפרחים הקלאסיים מתו (לא, לשלוח פרח וירטואלי בפייסבוק, איננו תחליף רומנטי הולם לדבר האמיתי), הם פשוט הפכו להיות הקרקע, אם להשתמש במטאפורה מעולם הצומח, עליה ניתן לגדל מוצרים נוספים ולהרחיב את העסקים.
 

להקה חדשה: שוקולדים ושושנים

 
קחו לדוגמא, את משה (שם בדוי, אבל בעצם למה לבדות אותו אם אין לו שם משפחה?). היום הגורלי הגיע – יום הנישואין ושוב הוא שכח להזין שנה קודם ביומן שלו את התאריך ושוב הוא נזכר מאוחר יותר שהיום הוא בעצם היום.
כשם שספינה במצוקה בים משגרת אס.או.אס לאוניות אחרות, כך ממהר משה לשגר קריאת מצוקה (אולי אפילו סמס..) לחנות הפרחים הקרובה אליו – פיזית או במרחב הסייבר נטי. אכן, משלוח הפרחים הוא לעיתים הידידו הטוב ביותר של הגבר השכחן. אבל בעוד שי שלנו ממהר לסגור את ההזמנה כדי להוציא את השליח לשליחותו הגורלית, מציעה לו רתם (נציגת המכירות, שוב שם בדוי), שלל תוספות שונות ומשונות לאותו זר פרחים קלאסי. "אדוני ירצה להוסיף למשלוח הפרחים גם אגרטל סיני מעוטר בפרחי יסמין מהמאה ה-16?", לא אומר שי, "אם זה לא יוצא בזמן, אני אקבל את האגרטל בראש", "אולי אדוני מעוניין בקופסת שוקולדים איכותית בתופסת של 99.99?". בקיצור, הבנתם את הנקודה.
 

משלוחי פרחים - הרבה יותר מפרחים

 
ועכשיו ברצינות כמו כל עסק שגילה כי המפגש עם הלקוח הוא הזדמנות למכור לו מוצרים נלווים (קחו לדוגמא את התור בקופות בסופרמרקטים או ברשתות עשה זאת בעצמך, שמרוצף בשוקולדים, סוללות, מסטיקים ומדריכי "איך לא להכנס למינוס בתורים לסופר"), גם חנויות הפרחים וכל מי שמתעסק במשלוחי פרחים יודע להוסיף לזר או לסידור הפרחים הבסיסי מוצרים שונים. לחג האהבה יש כמובן בקבוקי יין וקופסאות שוקולד מהודרות, ישנו גם מארז נרות ריחניים, וישנו אגרטל או כרטיס ברכה מיוחדים. בעצם, היום נדיר יותר לבחורה לקבל זר רגיל ופשוט, מאשר אריזה המכילה עוד הפתעות בנוסף לפרחים. ככה זה, התקדמנו.